EMOTIONAL INTELLIGENCE:

Το Emotional Intelligence είναι ένας ιστότοπος για τη συναισθηματική νοημοσύνη, το συναισθηματικό αλφαβητισμό και τη συναισθηματική αγωγή.
Σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα, άρθρα, ιδέες, βιβλία, προτάσεις για γονείς που θέλουν να εξελίξουν τόσο τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών τους όσο και τη δική τους, αλλά και για ειδικούς ψυχικής υγείας που θέλουν να επιμορφωθούν και να εξελιχθούν επαγγελματικά.

ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:

  • Ατομική Συμβουλευτική σε γονείς, καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο
  • Συμβουλευτική συζύγων / ζεύγους
  • Συμβουλευτική παιδιών και εφήβων
  • Πρόγραμμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού από εξειδικευμένους Συμβούλους

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Για πληροφορίες ή ραντεβού, μπορείτε να μας στείλετε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@emotionalintelligence.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210-7647872, 6973233673.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Διαβάστε περισσότερα

Τα στάδια στη διεργ...

Εφόσον το διαζύγιο συνιστά σημαντική μορφή απώλειας για όλη την οικογένεια, τόσο τα παιδιά όσο και οι γονείς περνούν από τη διεργασία πένθους, μια διαδικασία που χαρακτηρίζεται από συγκεκριμένα στάδια/φάσεις. Όσον αφορά τους γονείς, σύμφωνα με την Ahrons (1994), κάθε διαδικασία διαζυγίου περνάει από πέντε φάσεις/στάδια: Το γνωστικό στάδιο της προσωπικής απόφασης: Κατά το στάδιο αυτό υπάρχει η επίγ

Διαβάστε περισσότερα
Διαβάστε περισσότερα

Εκπαιδεύοντας τα π...

Δυσκολεύομαι να πω «όχι». Λέω «ναι» ακόμη κι όταν διαφωνώ. Δυσκολεύομαι να διαφωνήσω. -Νιώθω φόβο και ντροπή, κυρίως για «πρόσωπα κύρους». -Θέλω να είμαι αρεστός-ή. -Η έκφραση/ εξωτερίκευση συναισθημάτων (ακόμη και θετικών) μου δημιουργεί εξαιρετική αμηχανία. -Όταν καταφέρνω να εκφράσω αυτό που θέλω, ή αυτό που νιώθω, συνήθως απαιτώ και επικρίνω, παρά ζητώ, ρωτώ, προτείνω.   Οι παραπάνω προτά

Διαβάστε περισσότερα
Διαβάστε περισσότερα

Έφηβοι και Μέσα Μαζ...

Τα παιδιά και οι έφηβοι, πέραν του πραγματικού κόσμου, ζουν και σε ένα νέο, μαζικό και πολύπλοκο εικονικό κόσμο. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης διαδραματίζουν πρωταρχικό ρόλο στη διαμόρφωση αξιών, στάσεων, συμπεριφορών, πεποιθήσεων, αντιλήψεων μικρών και μεγάλων, ανηλίκων και ενηλίκων. Τα ΜΜΕ, η τέταρτη – ή η υπέρτατη – εξουσία, προωθούν τις αξίες ενός «βιομηχανοκεντρικού» πολιτισμού, που έχει ως στόχ

Διαβάστε περισσότερα
Διαβάστε περισσότερα

Κριτικός vs Στοργικ...

Αν προσπαθήσουμε να σκιαγραφήσουμε τα προφίλ του κριτικού και του στοργικού γονέα, δεν θα δυσκολευτούμε ιδιαίτερα. Ως κριτικός προσδιορίζεται ο γονέας που ασκεί κριτική, δεν ενθαρρύνει και θυμίζει πολύ τον αυταρχικό γονέα της κλασικής τυπολογίας της Baumrind (Παππά, 2017), ενώ ως στοργικός χαρακτηρίζεται ο γονέας που παρέχει θαλπωρή, επιδεικνύει στοργή και ζεστασιά στο παιδί του και είναι υποστηρι

Διαβάστε περισσότερα
Διαβάστε περισσότερα

Οι αντιδράσεις των ...

Όλη η ζωή χαρακτηρίζεται από αλλεπάλληλες αλλαγές και μικρές ή μεγάλες απώλειες από τη γέννηση ως τον θάνατο. Κάθε φυγή από το σπίτι, κάθε μετακόμιση, κάθε αλλαγή στην εργασία ή μεταβολή στην οικονομική κατάσταση ενός ατόμου, κάθε απώλεια προσώπου ή ζώου συντροφιάς, είναι μορφές απώλειας που όλοι οι άνθρωποι βιώνουν. Κάθε αλλαγή πεποιθήσεων και κοσμοθεωρίας, κάθε στάδιο ωρίμασης του ατόμου συνιστά

Διαβάστε περισσότερα
Διαβάστε περισσότερα

Η οικονομία των χαδ...

Η εκπαίδευση στη συναισθηματική νοημοσύνη απαρτίζεται από συγκεκριμένα στάδια, στα οποία σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν τα «χάδια». Συγκεκριμένα, τα στάδια αποτελούνται από συνδιαλέξεις, οι οποίες οδηγούν σταδιακά στην επίτευξη της συναισθηματικής νοημοσύνης (Παππά, 2013). Οι συνδιαλέξεις ορίζονται ως κοινωνικές συναλλαγές πληροφοριών ή «χαδιών». Στη διαδικασία της εκπαίδευσης των δεξιοτήτων της συ

Διαβάστε περισσότερα